Egy csipet harmónia

kedd, április 15, 2014

Kertvárosi lányként számomra a béke szigete a kert teli s tele vegetációval. Amióta nagyvárosban tengetem a mindennapjaimat még inkább felértékelődtek számomra a szabadban eltöltött idők, így ha csak időm és kedvem engedi elnézek egy kisebb parkba, vagy sétálok egy nagyot a Kopaszi Gáton, egyszóval friss levegőn vagyok és gyönyörködök a természet szépségeiben.

Összegyűjtöttem nektek pár inspiráló képet kertekről, virágokról és hasonlókról, amelyek látván engem mindig elkap a vágy, hogy növényekkel töltsem meg a szobám. A hab a tortán már csak az lenne ha megnéznék pár Született Feleségek (Desperate Housewives) részt és máris csordulásig megtelítődnék a kertgondozás örömteli és magasztos gondolatával.





Két féle kivitelezési mód az ami jobban megfogott, a mediterrán, valamint a keleti feng shui szerinti elrendezésmód. 
A keletiest azért válaszottam, mert nekem az az a hely, ahova kiülnék könyvet olvasni és magamra maradni a gondolataimmal. A mediterrán pedig amolyan romantikus, közös sütögetést idézi a haverokkal a tengerparton (hozzáteszem, sose jártam tengerparton). Valamiért a pálmafák árnyéka számomra ezt idézi.




Ui.:Itt a tavasz, tessék kimenni a szabadba! 


képek forrása: Weheartit, Google

You Might Also Like

11 megjegyzés

  1. I following you girls :) thanks!

    VálaszTörlés
  2. Lovely shots! Thank you for coming by
    Kiss
    Bouchra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ok, thanks, You will be my follower? :)

      Törlés
  3. HOLA , elarmariodeainhoa.blogspot.com.es/ vuelve a estar en funcionamiento!!! , 3 nuevos post ... pasate , comenta y si te gusta sigueme :)

    Pd: your blog is very nice !!! i following you , fantastic placee , i love it! kisses

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te seguiré, tu blog es muy agradable. Muchas gracias por tu comentario y por el seguimiento :)

      Törlés
  4. Stunning photos <3 it


    Elayne
    artrospective.blogspot.com

    VálaszTörlés
  5. They are awesome pictures!

    shygyaru.blogspot.com

    VálaszTörlés
  6. hi, I love your blog!!!
    Follow me? http://soteropolitanasblog.blogspot.com.br/

    VálaszTörlés

Subscribe