Digital Divas awards 2014

szombat, május 31, 2014

Elérkezett a Május utolsó napja, ezzel pedig az Avon rendezésében Digital Divas bloggerkonferencia napja is.  
A helyszín Budapesten, a nem is oly régen átadott vadi új Budapest Music Centerben kapott székhelyet. A rendezvény keretén belül az érdeklődők megtudhatták miből is áll a blogolás, mitől lehet sikeres egy blog, és nem utolsó sorban azt is, hogyan szerezhetünk támogatókat. Mindezt azzal a céllal, hogy a blogger közösség számára minél hasznosabb ötleteket adjon és összehozza a hasonló ambíciókkal rendelkezőket.


A konferanszié Lilu volt. Beszélgetőtársai személyében pedig olyan bloggereket is meghallgathattunk, mint a Festy in Style, Krémmánia, a Pumpkin Paradise, Urban: Eve, hogy csak a legnagyobbakat említsem. Külön kedvencem volt Ördög Nóri prezentációja, aki kismamaként is ragyogott a színpadon. Az esemény végül átadóval zárult, ahol a legsikeresebb blogokat díjazták különböző kategóriákban. Nagy örömömre szolgált, hogy a kávészünetben személyesen is megismert Ehssty Smink bloggerét is díjazták az átadón, akinek ezúton is gratulálok.

Végül pedig egy kis hírmorzsa, amit sikerült ma megtanulnom: A sikeres blogoláshoz nem kell más, mint egy marék szenvedély.




képek forrása: saját

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. én is voltam! :) Akkor lehet, hogy már láttalak ;) Nagyon tetszik a blogod, képzeld én is ezt a témát használtam a mostani előtt hónapokig :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejha. Akkor még az sem kizárt, hogy összefutunk :) Én eddig ezt a témát érzem a legközelebb magamhoz, átlátható és letisztult. Köszi a hozzászólást és a követést :))

      Törlés
  2. Nocsak kicsi a vilag Nati ;-) en nem voltam ezen de a beszamolokat olvasva jo lehetett!

    VálaszTörlés

Subscribe