Egy újabb esős nap

hétfő, június 02, 2014

Itt egy újabb esős nap és mi mást is lehetne tenni ilyenkor, mint a szobánkban gubbasztani és mit sem törődni a külvilággal. Azonban ezt a napot is kihasználhatjuk, igaz egy kicsit másképp. Vegyük csak szemügyre melyek azok a lehetőségek, amik általában adottak a legtöbb kecóban.


Tehát, ha már nem mozdulunk ki, akkor indítsuk az esős napot valami meleggel, lehetőleg olyannal, ami beindítja a vérkeringésünket. Én ebben az esetben egy jókora bögrényi cappuccinóra gondoltam. Jómagam előszeretettel ízesítem egy evőkanálnyi mézzel a kávémat, ettől melange hatását kelti, és kicsit exklúzívnak érzem tőle a reggel indítását. A bögrécske kávénk mellé jöhet valami, ami a gondolatainkat táplálja. A választásom egy jó filmre, vagy legtöbb esetben egy könyvre esik. Mint már említettem az előző bejegyzések egyikében is, én általában a dráma műfaját képviselő alkotásokért vagyok oda, ez persze nem csak a depi kategóriát fedi, hanem a tanulságos és kicsit elgondolkodtató történetek sorát is. Elismerem, olykor könnyet csalnak az egyes jelenetek a szememben, de végső soron valahol erre is vágyom, hogy megríkasson, de mégis adjon valami reményt, tanulságot, bármit csak ne legyen semleges. Tehát ha filmek, akkor meg is említenék párat. 


Holt költők társasága. Épp a minap olvastam el könyvben is a történetet, ami elég érdekes, mert egészen máig nekem fogalmam se volt arról, hogy ennek könyvben is megjelent az adaptációja (bár nem tudom melyik volt előbb). Még egészen fiatalon sikerült látnom és rám nagy hatással volt. Szerintem kiváló story, fantasztikus színészek tolmácsolásában. Amolyan tini dráma, de nem csöpögős, hanem nagyon is érett köntösbe burkolva.

Ha valaki valami csajos filmre vágyik, esetleg a barátnőit is szívesen áthívná egy-egy filmezés erejéig, akkor Az Ördög Prádát Visel a tökéletes választás. A pályakezdők kilátástalan helyzetének tökéletes illusztrálása Anne Hathaway és jópár Chanel és Gucci vegyítésében. Egyik kedvenc filmem. Ez a film garantáltan arra buzdít majd, hogy kicsípd magad és elmenj shoppingolni.


További alternatíva lehet még ugyebár az olvasás, ami inkább csendes és magányos műfaj. Végre, amikor egyedül lehetünk a gondolatainkkal és a fantáziánknak hála úgy léphetünk át egy másik világba, hogy még csak ki sem kell mozdulnunk otthonról. Online már szinte az összes könyv megtalálható, bármilyen témakörben is keressünk, garantáltan megtaláljuk a kedvencünket. Számomra a top esős napos könyvek az Agatha Christie krimik. Csak hogy párat említsek: Halál a Níluson, Gyilkosság az Orient Expresszen, vagy akár a Tíz kicsi néger. Válasszuk bármelyiket is garantáltan könnyű és élvezetes oknyomozásban lesz részünk a nap folyamán. Mellékhatásai közt szerepelhet az óhatatlan gyanakvás, félelem a hangoktól és üldözési mánia.

Ezek lettek volna az én tippjeim egy esős napra, vagy délutánra. Valami könnyed és mégis élvezetes, de kivitelezhető programokba burkolva. Jó szórakozást!

képek forrása: Google

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Agatha Christie Tíz kicsi néger c. könyve óriási nagy kedvencem! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez jó ízlésre vall :) Olvastál további könyveket is az írőnőtől?

      Törlés

Subscribe