A felkelő nap impressziója

vasárnap, május 10, 2015

Srácok, piszok szépek a reggelek.

Ha elég objektív tudok lenni magammal szemben, akkor azt kell mondjam én az a tipikus éjféli bagoly típus vagyok, aki képes átvirrasztani az éjszakákat azért, hogy a pirkadatban lelhesse örömét. Tudom, szentimentálisan hangzik az első pillanattól kezdve, de az is. A madarak csicsergése, a békés táj, a csend, a kihalt utcák és az ahogy a felkelő Nap pasztell színűre festi a felhőket. Mindezek tökéletes harmóniát teremtenek a szememben. Azt hiszem piszok szerencsés vagyok, hogy életem során számos ilyen szemet gyönyörködtető látványban lehetett részem. Látvány alatt pedig nem monumentális, gigászi építményekkel szegélyezett városképre gondolok, csak a természetre és a maga egyszerűségére. Mindez pedig itt van előttem minden egyes nap. Minden egyes reggel.

Egyszerűen tökéletes.






saját fotók

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe