LUSH wishlist

szombat, október 31, 2015


Ha már így két ünnep kereszttűzében vagyunk, kit ne kapna el vagy a halloween, vagy épp a közelgő karácsony láza. Így vagyok ezzel én is, ha vlogokat nézek, vagy épp csak ha kimozdulok a városba és elsétálok mondjuk egy Lush bolt előtt.


A Lushnál ebben a szezonban is mindennél nagyobb ünnepi hangulat tombol, elég csak a szezonális termékekre ránézni. Én bizony rendesen körbenéztem online és offline egyaránt. Ennek az eredménye pedig ez a kívánságlista lett, amiben összeszedtem azokat a termékeket, amiket szívesen magaménak tudnék ebben az időszakban. Tényleg csak a legfőbb termékeket választottam ki, mert azért legyünk őszinték, akármennyire is szuperül néznek is és finom illattal rendelkeznek ezek a termékek, több tízezret nem hagynék ott szappanokért, de azt hiszem ezzel még sokan vannak így.

Mindenesetre miután megnéztétek, biztos a ti gondolataitokba is belemászik majd az ősz és az ünnepi hangulat parányi hangulata!






forrás: lush.hu, google

You Might Also Like

0 megjegyzés

Subscribe